اعتماد ممنوع ...

دنــــــیـــــای مــــن بــعــد از تــــو نــابـــوده...

اعتماد ممنوع ...

 

اعتماد مـــــمـــــنـــــوع .....

نوشت سلام نفس ....

کسی کـــــه چند دقیقه پیش شـــــب بــــــــــــخـــــیــــــر

گفته بود ....

 

 

7zxirm12my9keww5caze.jpg

 



نظرات شما عزیزان:

farnaz
ساعت12:13---14 مرداد 1392
سلام اجی دلم برات تنگولیده پیشه ما که نمیای

sherlock
ساعت12:09---14 مرداد 1392

ok#I Love You*۱۴۴*

شارژ جدید قلبت از طرف کس که شگفت انگیز دوستت داره !

=======
khoshhal misham tabadole link konim


alireza
ساعت20:20---13 مرداد 1392
خدایاااا
چه کسی تو را در اغوش میگیرد که اینگونه ارامی ..


sherlock
ساعت19:59---13 مرداد 1392
سلام ... وبلاگ خوب با مطالب باحالی داری.... من هم یه وبلاگ دارم .... خوشحال می شم به من هم سری بزنی تا اگر دوست داشتی تبادل لینک کنیم ....

reza
ساعت1:30---13 مرداد 1392
دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست

اگر برف ببارد هست اگر برف نبارد نیست

مثل دنیای من و تو

اگر تو باشی هستم

اگر نباشی ..................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, ساعت 22:6 توسط مریم.... |